HTML

"RENDELET"

2014.07.24. 10:50 Mosonyi György

„RENDELET”

 

Az eső csak esik

Kertem áztatja,

A kerti munkát

Sokban gátolja.

Versem irogatnám;

Ugyan kinek kéne?!

Egy kisebb kocsira

Talán fel se férne,

Fel se fért volna,

Hogy papírra tettem.

Kicsi zsebben elfért,

Hogy pendrive-ra vettem.

Így se olvasható

Írott könyv alakban;

A szegénység kopog

Üveges ablakban.

Újságban olvasták,

Főnökök láthatták

Szavalóversenyen

Olykor előadták.

De nem volt „átütő”

Mindaz, mit leírtam.

Olyan is íródott,

Melyet telesírtam.

Halálom után

Fel is fedezhetnek,

Egy – egy mondatot

Tán meg is éljeneznek.

Feleségemé legyen

Ami reám száll.

Ami megvalósul,

Az legyen áldás!

 

Tahi, 2014. július 24.

 

Mosonyi György

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mosonyigyorgyversei.blog.hu/api/trackback/id/tr156540321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása