HTML

Mosonyi György versei

Friss topikok

Címkék

Bújdosó vagyok...

2015.02.27. 10:59 Mosonyi György

Bújdosó vagyok...


Bújdosó vagyok saját hazámban?
Magyarok! Erre válaszoljatok!
Miénk ez az ország,
Vagy koncra éhes nagyhatalmaké,
A nagy pénzeké!?
Mindig beszámolnak nekünk,
Amit sohse ugyanúgy érezhetünk.
Közben sohase kérdezhetünk,
De bárhol vérezhtünk.
Kérdezz, ha képviselő vagy;
A szőnyeg alatt találod a választ.
A választó hiába választ.
Épül a beton diktatúra.
Rád fér még egy kis kúra
Demokráciából, a javából!
1956. elvben és gyakorlatban;
Az akkor még nem élőktől és a holtban.
Az 1100 "dicső" évből,
A végéből, a mai "egységből",
Mit a zsírosok rád lehelnek,
Nem kell felenie egyeseknek.
A Kormánynak, mit ezek rád terhelnek
az a válasz;
A túlfizetettek zsírosodnak,
Nem kérdezik, hogy legyen holnap.
Ők mindent előre eldöntenek.
Utólag nem lehet szavazni,
Csak "árulóként" vitatkozni.
Hát bújdosó lettem e hazában,
Nagyságos Fejedelem otthonában,
Hol a fagyott Márvány tenger kéklik;
Mit én akartam tenni, helyettem elvégzik.
Lehet rajtad akárhány "cafrang",
Ha bírálsz, kuruc nem lehetsz, csak labanc!

TAHI, 2015. február 27.


Mosonyi György

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mosonyigyorgyversei.blog.hu/api/trackback/id/tr827224711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása