HTML

Mosonyi György versei

Friss topikok

Címkék

Kormányablakok!?

2015.11.12. 15:55 Mosonyi György

Kormányablakok!?


Jó 5 éve volt, hogy megismerkedtem a Rendőrpalota melletti kormányablakokkkal.
Fiatal páros állt elém; lerítt róluk, hogy a helyi jegyző ellen nem kívánnak panaszt felvenni,
de rábeszéltem őket. A lány azonnal felhívta a jegyzőt: - a Rendőrpalota mellől, a tahitótfalusit -
"Jegyző úr! itt van Mosonyi György úr, aki panaszt kíván tenni ön ellen..."
Semilyen irományt nem adtak, hogy a panaszt felvették, szóban valamit motyogtak.
A tapasztaltak után végigfutottam a felsőbb fórumokon, ahol rögzítették,
hogy a panasz tárgyára milyen §-ok vonatkoznak. Mást nem tettek!
A tárgy: hulladékszállítás, de én pont a nem teljesítést kifogásoltam.
Ez, idővel 97.000 Ft-ot tett ki (szerintük).
A "lelkiismeretes" polgármester legutóbbi kimutatása, levele szerint, ez máig fennáll!
Az önkormányzat számos kérdésemre nem adott választ,
ellen-panaszaimat nem tekintette annak, sőt többre nem is válaszolt,
javaslataimat nem vette figyelembe.
Korábban a kutúrális életnek igen aktív tagja voltam szavalatokkal.
Ünnepségeken mesterségesen elvonták szereplési lehetőségeimet,
bár az interneten közzétett megnyilvánulásaimra nem reagáltak, nem közölték,
mivel tudták, hogy Ötvenhatos vagyok. Mint volt rendőrtiszt, ellenem diszkriminációt alkalmaztak.

Most aztán nehogy ugyan az legyen a feleségemmel egy saját ügyében.
Aggódva várom a folytatást, de az eddigiek alapján nem sok jóra számítok.
Feleségem ügyével a XII. ker-i kormányablakhoz kellett volna fordulni,
de ott éppen nem volt félfogadás. Azóta is elintézetlen  az ügy.

Bár engem a FIDESZ vezetői nagyon jól ismernek, sokat merítettek írásaimból.
Az egész országban, és más országokban is ismerik verseimet.
Hazai szavalóversenyeknek ismert tagja vagyok.
A legutóbb, /tavaly/ magasan kitüntetett, Bács Ferenc művész úr, zsűrielnöktől,
megosztott különdíjat kaptam.
Feleségem a FIDESZ iránti lojalitásomat, mint párttag tartja életben, mint lektor.
Részese kellene, hogy legyen, nem létező sikereimnek, de csak annak lehet részese,
hogy elismerést illetően "kutyába se vesznek".

De egy párttag, egy másik párttagnak nem kedves szóval tett szolgálatot,
de ügyintétőhöz méltatlanul járt el vele.


TAHI, 2015. november 12.


Mosonyi György

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mosonyigyorgyversei.blog.hu/api/trackback/id/tr868073642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása